Lördagen...

På morgonen gick jag upp tiiidigt för jag skulle träffa Sofia och Rebecca (och de är ju värsta morgonpigga) och utanför fönstret var det... SNÖ! Wihi! Vid elva åkte vi till Vällingby och handlade presenter till Jossa och Julia. Jag köpte två ramar på Gallerix och så köpte jag ett örngott som det stod "världens bästa pappa" "superfarsan" "goaste gubben"  och lite andra saker på. Jag och Lisa gav det till pappa idag på fars dag :) Vi åt lunch på McDonalds där det var helt fullt med folk och sen åkte vi hem vid halv tre. Det var väldigt mysigt i Vällingby, det kändes typ som om vi var och julshoppade!

När jag kom hem gjorde jag Julia och Jossas presenter: två tavlor med bilder på dem! Sen tvättade jag håret, klädde på mig och packade sova-över-grejerna. Sen gick jag hem till Sofia och efter en stund kom Rebecca också. Då sminkade vi oss och sen var det dags att gå. Vi lämnade sovsäcken och det hos Jossa och sen gick vi hem till Julia. Där åt vi middag, det blev hembakad pizza med lite olika smaker, bla. bajs ;) Efter middagen gick vi hem till Jossa och jag halkade tusen gånger, hihi XD Där åt vi tårta (supergod) och bullar och lite sånt och sen kollade vi på Scary Movie 3. Den var faktiskt riktigt kul! Sen körde vi kropp mot kropp och sjöng singstar :) När alla var lite trötta kollade vi på Kopps också och sen somnade vi vid tre nångång...

Puss ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback