Tisdag

HEJ!

     

Idag var jag i skolan som vanligt... På matten hade vi Mattias, som är lärarstudent, och vi fick spela spel hela lektionen. Det var ganska kul :) Efter det hade vi NO och vi fick tillbaka proven. Jag fick MVG :D Jag blev så himla glad! Sen var det lunch, god mat för en gångs skull! Och efter lunchen hade vi svenska (jobbade hela lektionen) och sist matte igen. Vi gick igenom lite om det nya arbetsområdet och så fick vi tillbaka proven. Jag fick MVG- eller VG+, typ mittemellan dem två!

Efter skolan åkte jag en snabbis till Vällingby och köpte en typ fukt-kombinerat-brun-utan-sol-kräm från Dove. Jag täntke tjuvstarta lite nu så jag blir brun till Kap Verde. Så pinsamt att vara helt blek på stranden, tycker jag ;) Sen köpte jag en bulle på Pressbyrån också. Mums! Det blev mitt mellanmål. Nu sitter jag här och bloggar och snart ska jag plugga... Musikhistoria och grammatik, gaaaaaaaah...

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Alex

Kap Verde låter inte dumt :P

Datum: 2007-11-16 | Klockan: 23:26:45
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Agnes

neej, längtar verkligen :)

Datum: 2007-11-17 | Klockan: 14:39:09
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback