Ansiktsmasker och låttexter

image385

Nu har jag beställt 2 biljetter till Kelly Clarkson i Globen den 11 april! Det kommer bli så himla häftigt och helt galet kul att få se henne live! Så nu blir det till att plugga låttexter och inhandla den senaste skivan! Jag gillar nog Breakaway-albumet mest men har i och för sig bara hört "Never Again" från senaste albumet... Men det är mycket låttexter att plugga in just nu, har fått en skiva med Disney-medley + låttexterna som jag ska lära mig. Sen är det låtarna på adventskonserterna, jag tror jag måste friska upp minnet lite ;) Och sen är det Walking on sunshine, Fever, Think, Lulaby to Broadway och kanske One night only snart också som man ska kunna till dansuppvisningarna... Men hellre det än om geologiska tidsperspektiv och inlandsisar... :P

Idag vaknade jag klockan 12 (oj!) och känner mig seg som vanligt. Men snart ska jag klä på mig och fixa mig lite för ikväll blir det spa-kväll med polarna ;) Haha, kom på att då måste man ju åka och köpa massa ansiktsmasker och hårinpackningar och grejer och det blir ju fett dyrt. Men det är det värt, jag tror faktiskt att det kommer bli lyckat. Värsta yoga-musiken och ligga i solstolar med gurkor på ögonen och grejer :D Så nu får jag ringa till Joss snart, förlåt om du väntat länge, jag är så seeeeeeeg... Älskar dig (och ni andra med såklart) <33

Bye bye :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, man vänjer sig :)

Datum: 2007-10-27 | Klockan: 14:23:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback