Cathys bok

Recension: BOK



Författare: Stewart / Weisman / Brigg

Antal sidor: ca 145

Handling: Om du inte heter Emma, lägg ner den här boken och gå härifrån så blir ingen skadad! Emma - jag vet att det låter galet. Du (och mamma) kommer undra vart jag tagit vägen, och när jag kommer tillbaka. Därför lämnar jag alla de här bevisen - om nånting skulle hända och jag INTE kommer tillbaka. Titta på allt i boken. Ring telefonnumrena. Kolla hemsidorna. Men du får inte berätta för NÅGON om det, om du inte vill ut på för djupt vatten, som jag. Var inte orolig. Allt är okej (tror jag). Vem vet, kanske är det här början på ett nytt liv för mig. Det är i alla fall slutet på det gamla. Ring mig! Kram Cathy

Kommentar: Skum bok. Synd att telefonnumrena och ledtrådarna var på engelska.

Betyg: 2,5

Kommentarer
Postat av: Julia

Telfonnumrerna funkar ju inte!!

Datum: 2008-01-09 | Klockan: 17:36:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback