En liten förändring i bloggen...

Nu har jag hållt på med recensioner i tusen år och jag vet att ingen läser dem, ingen tycker dem är roliga och inte ens JAG tycker det är roligt att skriva dem längre. Så jag har bestämt mig för att sluta med dem... Mina recensioner av Narnia-böckerna kommer fortsätta och jag kommer att ha kvar alla gamla recensioner men, förutom Narnia, så kommer det inga fler SÅNA recensioner :) Istället ska jag skriva en slags lista över alla filmer och böcker jag kollar på och läser. Alltså, kommer två nya kategorier i bloggen: Böcker och Filmer.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå, men jag tyckte att reccentionerna var jättebra!!

Datum: 2007-10-13 | Klockan: 18:00:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback