Friday, I'm in love :)

Helluuu!!

Idag var jag i skolan, inget speciellt att berätta om det förutom att NO-provet gick helt okej... Efter skolan gick jag, Julls och Rebbs hem till mig och käkade mellis. Sen gick vi och "hämtade" Elin (som försökte skrämma oss, haha) och Lisa och sen kollade vi i skolkatalogen och åt middag. Kycklingklubba och pommes frites :) Sen åkte vi till dansen, det var roligt det. Vi körde Fever på dansen och på sången sjöng vi Fever, Think och Lullaby to Broadway (eller vad den heter :P)... På slutet körde vi sångtävling, sååå kul :) Det känns väldigt skönt att ha två av fyra prov avklarade... Nu är det plugga till SO-provet som gäller + lite matte när man inte orkar plugga SO ;) Ahhh, på onsdag är det provfilmning, lite nervous dårå... Men det ska verkligen bli superkul!!! Förlåt Sofia att jag ringer till dig hela tiden... hehe, men det är bara för att jag tycker om dig <3 ;) Men nu ska jag inte tråka ut er med massa tråkig text...

God natt <3

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, jo vi hade verkligen jätte kul på dansen ;) men jag hade ju ännu roligare som vann ;P

Datum: 2007-10-21 | Klockan: 21:19:51
URL: http://emsau.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback