Halv hemmis x 2

Heeej... <3


Måste bara säga tack för alla söta kommentar jag får här på bloggen, jag blir verkligen superglad så fort jag ser att jag har fått en ny kommentar även om jag inte får så många ;)


Igår...


Jag VET att det är en bok på bilden :P

... hade vi halv hemstudiedag! Det var jätteskönt att sluta tidigt och efter lunchen gick jag, Rebbs, Joss och Soffs (vad ska jag kalla dig?) hem till Jossa och där läste vi lite tidningar, flummade, drack té och pratade känslor ;) och pluggade till provet på könssjukdomar (btw, så hade vi det idag och det var jättelätt). Vid fyra gick jag och Rebecca hem till mig och åt "mellis" och sen åkte vi till dansskolan. Först skulle Rebecca kolla på placeringen så jag och Sanna (en på dansen) pluggade lite tillsammans tills den dansen var slut. Sen var det jazz&show, roligt, roligt :)

Idag...


... slutade vi efter lunch eftersom en av våra lärare var sjuk, så det blev som en till halv hemmis :) Efter lunchen gick jag och vännerna (utom Julia som är sjuk :( ) hem till Sofia. Vi läste lite böcker, drack té och pratade känslor, bakade rulltårta och spelade in en misslyckad musikvideo ;) Skojigt!

Puss o kram

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback