Jag älskar er!

image382

Jag vill bara säga att jag älskar er så mycket, Jossa, Julia, Sofia och Rebecca <3 Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta. Varje dag som går tillsammans med er är underbar bara för att NI finns... Jag vet inte hur jag skulle kunna leva utan er, det skulle jag inte... Ni betyder så himla mycket för mig, och alla minnen vi har, jag är så glad att jag har dem! Alla invigningar, återföreningar, somrar, Grönan, alla sova över-kvällar, Svartlöga, Julias land och många många fler. Tack för att jag fick vara med om allt det här <3 Jag är så glad att jag har så himla bra vänner, alla har ju inte det, och jag känner mig verkligen lyckligt lottad. Hur kan så snälla, snygga och smarta tjejer vilja vara med mig? Jag fattar inte, men jag är så glad att ni finns där! Ni gör mig glad när jag är ledsen och ännu gladare när jag redan är glad! Med er blir allting roligt! Jag vill att ni ska veta att jag finns här för er, vad som än händer, och jag hoppas att vi alltid kommer vara kompisar... Ni betyder allt <3

Kommentarer
Postat av: jullan

Åå agnes

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 18:05:02
URL: http://jullan1.blogg.se
Postat av: jullan

jag blir nästan tårögd vännen. Tack så hemskt mycket och du ska veta att jag tycker om dig så himla mycket (och ni andra systrar också!) jag älskar dig helt enkelt! Kram syster Jullis

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 18:05:22
URL: http://jullan1.blogg.se
Postat av: Rebecca

Åååh, Agnes!! GU va söt du är!! Jag älskar dig också jättejättemycket!!

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 18:12:35
Postat av: Josefine

men söto

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 19:06:59
Postat av: Josefine

älaksra dig mee

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 19:07:43
Postat av: Josefine

det är bara vi som kan se till att vi håller ihop genom allt, glöm inte de :)

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 19:08:11
Postat av: soffan

jag blir också tårögd! älskar er mest och kommer aldrig sluta !

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 19:15:57
Postat av: sofia

vad söt du är som skriver så fint!

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 19:16:22
Postat av: Agnes

vi för alltid, eller hur? älskar er...

Datum: 2007-10-16 | Klockan: 17:39:48
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback