Måndag och bilder på Kapis

Idag var det skola som vanligt, vi hade tre lektioner + lunch: alkohol, tälja med hjärtat och genus. Efter lektionerna fick vi reda på vilket betyg vi fick på matteproven vi gjorde för typ en vecka sen... Jag fick MVG! :D Jag blev skitglad! Sen gick jag och Jossa hem till mig och kollade på Mitt stora feta grekiska bröllop och åt kladdkaka :) Det var mysigt! Sen åkte vi till dansen, superroligt!

I december, jag vet inte riktigt vilket datum, ska vi åka till Kap Verde! Det ska bli så himla skönt, längtar till solen och värmen och det är så skönt att åka bort till något varmt ställe när det är kallt här hemma. Kapis (som jag kallar det ;) ligger söder om kanarieöarna vid Afrikas kust, ganska nära ekvatorn. Så här får ni se lite bilder på Kap Verde, ön Santa Maria som vi ska åka till (det är flera öar) och på hotellet som vi ska bo på!

Kap Verde

                 

Santa Maria

        

Lägenheter Porto Antigo

              

Bilder från Fritidsresor.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vad fiint! Det gick att klicka på dem :) det såg verkligen jättemysigt ut, jag är avendsjuk! pusspuss på dej

Datum: 2007-10-01 | Klockan: 21:24:08
Postat av: Josefine

fett fiiint :) jag vill me åka diit :) jag kommer sakna dig då, men jag överlever nog, du vet att du betyder mycket, jag älskar diig <3

Datum: 2007-10-01 | Klockan: 21:42:46
Postat av: Agnes

Sofia: Visst är det? ^^ ja, det funkar visst nu! puss :)
Jossa: åh, du kan väl följa med? ;) äsch, klart du överlever, älskar dig :)

Datum: 2007-10-02 | Klockan: 15:19:28
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback