Nu händer det grejer... ;)

Hejsan!

Varning för nu kommer det bli ett riktigt långt inlägg här :) Börjar med att berätta lite om idag... Vi hade hemkunskapsprov och det gick sämst. :( Det var jättesvårt och frågorna var inte alls om det vi hade pluggat in! Efter provet fick vi baka rulltårta, mums.

Förra veckan såg jag en lapp på Danscompagniet om att de sökte 13-16-åringar som ville vara med i filmen "I taket lyser stjärnorna". Jag har alltid velat vara med i en film så jag skickade in ett brev om mig själv och vet ni vad? Igår kväll fick mamma ett mail där de sa att jag ska få komma på provfilmning :D Åh, jag blev så himla glad! Det ska verkligen bli jättekul att provfilma, men jag har inga höga förväntningar eftersom det är JÄTTEMÅNGA som söker. Men det ska bli kul iaf :) Provfilmningen är nästa vecka...

Idag fick jag ett brev från Svenska kyrkan om konfirmationen. Jag fick reda på vilket konfaläger jag ska gå på i sommar och jag fick mitt förstahandsval, 14-25 juni! Och jag kom på samma läger som Rebecca och Jossa och Julia också, wihi! :D Åh, det kommer bli så kul! Konfirmationen är den 29 juni efter lägret (typ mitt i sommaren...?) Längtar :)

Fick biljetterna till adventskonserterna idag också, roligt! Längtar jättemycket till det också! Men nu ska jag plugga NO. Prov imorgon, suck... :/

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

...

Datum: 2007-10-18 | Klockan: 17:03:35
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: B'

Dom där i taket lyser stjärnorna kom till vår skola så det var massa från min klass som sökte :P. Dom skulle typ säga massa repliker typ jag hatar dej till hon som filmade. Hehe.. lycka till!

Datum: 2007-10-19 | Klockan: 17:51:35
URL: http://beaah.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback