Skolkorten har kommit!

image381

Idag i skolan hade vi mentor, musik, bild (roligt), SO (tråkigt), lunch och hemkunskap. På hemkunskapen fick vi lära oss om protein och sen bakade vi pitabröd och lagade chili con carne. Det blev faktiskt riktigt gott! Nästa vecka har vi HK-prov... :/

När jag kom hem så såg jag att skolkorten hade kommit! Äntligen! Jag blev ganskar bra, både på ensam och klasskortet :) Försökte ta lite kort på korten och sätta in på bloggen men det blev inget bra så ni får hålla er till tåls, kära vänner :P Lisa blev jättesöt <3

Igår köpte jag en foundation (inte en blå som tur var :P). Dream matte mousse från Maybelline, hade på mig den idag och jag måste bara säga att den är sååå bra! Den är jättelen och känns liksom luftig men täcker ändå jättebra :) Rekommenderas... ;)

Mitt paket från H&M har kommit nu också så nu har jag lite mer kläder, fast det var inte så mycket som jag ska ha i skolan utan mest till dansen och lite andra klädesplagg dårå... Och sen har jag äntligen fått min Hello Kitty pyjamas <3 Så himla söt!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: M

Yes, she's beautiful. Tack det samma:)

Datum: 2007-10-11 | Klockan: 23:42:16
URL: http://msblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback