Tjejsnack v 44

ÅRSTIDERNA

Ämnet kommer från Camilla


♥ Vilken årstid är den bästa, varför?
Jag gillar våren, för då slipper man alla tjocka kläder och man blir liksom glad inuti. Och det är så mysigt när snön smälter och det börjar bli knoppar på träden och fåglarna kvittrar och... :P Sen tycker jag om sommaren (ingen skola och varmt och mycket roligt händer då) och vintern (ingen skola och mysigt med snö och julen <3) också!

♥ Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna?
Japp, precis som jag skrev på första frågan. Hösten är också trevlig (:P) med alla löv och så är luften så himla klar liksom. Man blir klar i huvudet.

♥ Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför?
Nope. Alla behövs ju.

♥ Under vilken årstid fyller du år?
Jag fyller år på vintern :)

♥ Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset?
Jag blir firad av min familj och mina vänner. Jag brukar ha fest för polarna, men då är det inomhus såklart!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback