Billig måndag...

Idag fick vi reda på de nya grupperna. Jag kom helt ensam i grupp 1 medan alla mina andra kompisar kom tillsammans i grupp 2. Jag blir så arg! Jag har till och med kommit ensam en gång förut! Åh, jag ska inte svära här i bloggen men jag är så förbannad. Dem snackar om trygghet och bla bla bla men det är ju bara skitsnack! Om jag inte känner mig trygg utan mina kompisar, vad gör dem då? INTE ETT SKIT! Hela vår skola är så fejk! Dem säger att eleverna ska få vara med och påverka men när jag och mina kompisar försökte säga till om något så bryr de sig inte. De pratade inte ens med oss! Och sen kommer de och säger att eleverna är med och bestämmer! JAG BLIR SÅ ARG!!!! Jag fattar kanske om jag inte får byta för då byter alla. Men vår skola är så dålig. Alla tror och säger att den är så himla puttenuttig och bra och trygg och gullig och ordningsam, men den är bara så komplicerad så de inte ens förstår sig på den själva!! Nu ska jag gå och dränka mig i toaletten (OBS! Skämt!)

/Agnes ♥

Ps. Min kompis Jossa har fått en blogg. Kolla in den här! Ds.


Kommentarer
Postat av: josefine

jag håller med heelt :/ det är verkligen synd om dig... :(

Datum: 2007-09-17 | Klockan: 21:43:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback