Fredag och lördag

Fredag
På fredagen åkte alla Sirius-elever till Gamla stan för att gå på stadsvandring. Det var ganska trist, och skiiitkallt! Det blåste jättemycket och jag frös nästan ihjäl :/ Efter den lilla (not) promenaden åkte vi hem till Rebbs och där spelade vi lite piano, åt mellis och hade lite skoj ;) Sen åkte vi in till stan och där träffade vi Elin. Vi gick runt och kollade i några affärer och sen var det dans. Vi hade dans hela lektionen, det var superkul! Vi fick göra en egen koreografi till en låt ur "Hairspray", ni vet den där musikalfilmen med Zac Efron, som kommer på bio snart... ? Det var skitroligt och låten är grymt bra :)

" Ma, I gotta tell you that without a doubt
I got my best dancing lessons from you
You're the one who taught me how to twist and shout
Because you shout non-stop, and you're so twisted too "

Haha.


Du behöver inte kolla på den här videon heller... Men lyssna på låten :D

Lördag
Idag var jag och Jossa i stan och shoppade järnet ;) Det var jättekul, älskar dig Jossa <3 Skriver om det jag köpte senare... Är i alla fall jättenöjd med mina köp! Vi fikade också, åt blåbärspaj och drack te, myyysigt :) Sen åkte vi hem och åt middag var för sig eftersom Jossas kusiner var hemma hos dem. Efter middagen gick vi till Vivo och handlade svull och sen gick vi hem. Vi frossade skitmycket och kollade på Ondskan, den var verkligen hemsk  :( Men vi hade superkul!

Puss ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback