Shrek Skräckis Sova över

Igår hade jag och Jossa Shrek-lördag! Det var superkul, först kollade vi på ettan och tvåan hemma hos mig. Sen gick vi och handlade lite svull (haha) till kvällen. Det blev svenska lantisar, pringles, tutti frutti exotic, schweizernöt-chokladkaka och äppelcider som vanligt XD Sen åkte jag och Jossa in till stan och käkade på McDonalds och sen gick vi på bio och såg Shrek den tredje! Gud vad bra den var, haha! Vi skrattade typ mest av alla på hela bion och det var FULLSATT! Sen åkte vi hem och Sofia kom hem till oss. Vi svullade (haha) och kollade på skräckis, den här gången såg vi the Grudge 2, myyycket bättre än ettan som bara var läskig i slutet. Tvåan var läskig hela tiden :) Sen skulle vi göra afro fast det gick inte så bra, haha... Vi somnade vid fyra så nu är jag sjukt trött. Men vi hade i alla fall superroligt!

Kram <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback