Tjejsnack v 39

SOMMAREN 2007

Ämnet kommer från Doris


image303 Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Jag minns när jag var på Svartlöga med kompisarna. Då var det faktiskt fint väder och vi hade superkul!

image303 Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Ja, det tycker jag att jag har haft. Vädret kunde ju varit lite bättre men annars var den bra :)

image303 Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
Jag har bara rest runt i Sverige, till Västkusten och så har vi seglat i skärgården. Jag har varit hemma ganska mycket också.

image303 Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Ja... det är ganska viktigt men jag får aldrig fin färg tyvärr... Men det är skönt att sola också!

image303 Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Sola, bada, äta glass och liksom ha sommarlov ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback