Bloggen, jag är tillbaka!

Hej!

Nu har ni allt saknat mig, va? Under mer än två dygn har jag inte kunnat blogga och det har varit sjukt jobbigt. Så nu har jag postat två inlägg som jag skulle postat under helgen + att jag skriver på ett nytt! Yes, idag var första dagen i skolan och första dagen med de nya grupperna. Det var skittrist och min grupp är sämst. Men jag deppar inte ihop för det! Jag är glad :D Och vet ni varför? Jo, för att våren har kommit! Åh, det är sååå härligt. Just nu sitter jag med altandörren öppen och Soja är ute och leker för sig själv, fåglarna kvittra och solen skiner. Allt blir liksom mycket enklare på våren <3 Well, dagens planer ser ut så här: plugga, äta middag och kolla på SYTYCD med S och R. Det blir trevligt tjejor! Men nu ska jag allt lämna datorn en stund och plugga lite matte och engelska (jippi). Vi ses snart igen,

Vårkram ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback