En dag på SvD

Hej!

Idag praoade jag på tidningen Svenska dagbladet. Det var sjukt roligt :D Det var en annan tjej som hette Ellen som också praoade där. Hon skulle vara där hela veckan... Jag kom till kontoret vid nio och då fick jag gå en rundtur där. Det var jättefint och det var rutor i golvet som det var bokstäver på, haha! Fett coolt :) Sen så fick vi åka på en pressvisning på Nationalmuseum. De har en ny utställning som heter Tidens form, så vi gick runt och kollade på massa klockor, och svullade torkad banan, hehe ;)

Vid halv tolv gick vi på lunch. Jag och Ellen mötte upp Josefine och Julia och så gick vi och käkade på McDonalds. Jag åt en ceasarsallad. Sjukt gott (och nyttigt)! Sen gick vi och kollade i några affärer och till sist gick vi tillbaka till kontoret. Då fick vi hjälpa några där med att välja ut vinnare i några tävlingar. Alla som hade skickat in var så söta :) Vissa smörade jättemycket, haha! Efter det fick vi följa med en tjej och kolla på en ny biofilm. Jag kommer inte ihåg vad den hette men den var ganska bra iaf :)

Sen åkte Ellen hem och jag gick runt och letade efter en röd klänning till Maxim i några affärer. Till slut hittade jag en perfekt halterneck-klänning på OHIO. Nu fattas bara kläderna till jazz&showen också. Jag tror att jag ska ha turkost!

Kram <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback