Första praodagen

Hej hej :D

Idag var första praodagen på V-bys lilla bokhandel :) Det var faktiskt helt okej. Jag och Sofia (en tjej från min klass) praoar där så det var ju kul att få lite sällskap! Men lite skumt, för till mig och Rebecca sa de ju att de bara tog emot en... Haha, de har inte så bra koll där verkar det som. I alla fall, först kom jag dit vid tio. Då fick jag ställa i ordning såna där grattiskort och sen fick jag prismärka olika fotoalbum och ställa dem på hyllorna. Sen klockan halv tolv gick jag, S och R och käkade lunch på McDonalds. Gott :) Sen gick vi till Åhléns och luktade på olika parfymer tills vi blev yra i huvudet. Då gick vi ut och satt vid fontänen och solade ;) Mysigt! Sen gick vi tillbaka till våra praoplatser och jag och Sofia prismärkte olika anteckningsböcker, kortlekar, fotoalbum m.m. som vi sen ställde på hyllorna. Det var ganska stökigt där också så vi städade lite, hihi... Klockan fyra fick vi äntligen åka hem och då var jag helt slut och jättetrött i fötterna. Imorgon ska jag praoa där igen, kom och köp en bok!

Kramar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback