Good morning!

Hej allihopa!

Är lite piggare nu än igår, haha ;) Så idag tänkte jag mest vara ute i det fina vädret. Kanske leka lite med Soja, läsa någon bok eller hoppa studsmatta (vi har satt ut våran nu!). Älska studsmatta <3 Fast våran är inte så jättebra... Oj, jag har glömt att säga en sak. Pappa har köpt en filmkamera som är skitbra :) Så nu kan vi spela in vår skräckfilm, tjejer XD Nu ska jag käka frukost och ladda upp inför morgondagen. Då ska jag praoa för första gången i mitt liv. Kom gärna och köp en bok hos mig eller något. Jag praoar på Klackenbergs böcker och papper i Vällingby centrum. Det ligger typ bredvid BR.

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)

Datum: 2008-04-20 | Klockan: 10:36:55
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad kul! Men om ni inte hade den så hade vi kunnat spela in på våran filmkamera :)
pusspuss

Datum: 2008-04-20 | Klockan: 11:04:13
URL: http://soffliz.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback