I'm a very happy person right now.

Åh, konserten var underbar. Jag kommer aldrig kunna beskriva den i ord, men jag ska försöka någon gång under nästa vecka. Jag är fortfarande i chocktillstånd (och kommer nog alltid att vara det litegrann). Idag ska jag bara vara hemma och njuta av att det är helg och att jag är ledig och ikväll ska jag kolla på skräck med min kära vän Josefine <3 Nu ska jag kolla på alla avsnitt av AA och läsa Harry Potter. Pussar och kramar från en överlycklig Agnes.

Ps. Bara så ni vet så fick jag inte träffa Kelly personligen...

Kommentarer
Postat av: anna

oneej :( , vad tråkigt för dig som älskar henne :P*

Datum: 2008-04-12 | Klockan: 16:55:41
Postat av: Agnes

ja det var lite trist men herregud... jag är superglad ändå! jag fick ju se henne live och stå på första raden. Jag är jätteglad och nöjd ändå :D

Datum: 2008-04-12 | Klockan: 18:18:31
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback