(: Lista :)

Har säkert gjort den här listan någon gång förut, men det får ni stå ut med, haha. Jag räknar inte direkt med att någon läser listorna... :)



ALLMÄNT:
Födelsedag: 23 januari
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Typ gröna
Hårfärg: Blont
Längd: 162,5 cm
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vattuman
Skostorlek:  37/38
Är dina föräldrar skilda: Nej
Skor idag: Just nu är jag barfota
Det första du tänker på när du vaknar: Hm, jag tänker nog inte så mycket då ;)

FRAMTID:
Namn på barn: Jag tycker om Amanda och Jacob, men vi får se :P
Vad vill du bli när du blir gammal: När jag är pensionär så vill jag bli pianolärare
Drömjobbet: Journalist (helt klart) och författare

FAVORIT:
Mat: Tacos, kött&potatis, utländsk mat m.m.
Sport: Dans
Djur: Katt
Glass: Magnum Vision, tror jag
Nummer: Vet inte...
Tuggummi: Sånadär med fyllning inuti, haha!
Helgdag: Lördag
Årstid: Våren och sommaren
Tandkrämssmak: Mint typ :)
Radiostation: The Voice

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Hm ja...
Rymt hemifrån: Typ lite halvt, haha ;) Men inte på riktigt...
Föreställt dej ditt ragg naken: Ehm, nej
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja, i tält ;)
Gråtit i skolan: Ja HAHA
Spytt i skolan: Ja
Velat bli modell: Nja, snarare velat vara snygg som en modell :P
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Japp!
Sett en död människa: Ja
Använt droger: Nej
Ätit sushi: Ja
Retats: Ja, jag retar min lillasyster hela tiden :)

THIS OR THAT:
Cider/öl: Neither of them
Pepsi/cola: Coca cola, såklart!
Mc Donalds/Burger king: McDonalds
Choklad/vanilj: Choklad, tror jag nog. Jag gillar faktiskt inte vanlig så mycket...
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetariskt: Kött :)
TV/film: Båda!
Gitarr/trummor: Trummor, jag hatar gitarr...
Adidas/nike: Adidas, tror jag nog
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
Kakor/paj: Älskar pajer
MTV/VH1: Har inte dem kanalerna, men MTV är bra :)
Blind/döv: Skulle nog hellre vara döv än blind

KAN DU:
Gå ner i splitt: No way!
Skriva med båda händerna: Ja, men det blir inte direkt snyggt när jag skriver med vänster
Blåsa en bubbla: Ja, ibland
Ha dina ögon i kors: Tror det
Nudda näsan med tungan: Nej
Göra olika konster med tungan: Haha, bara en men den är inte direkt så svår ;)

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:
Du nuddade: Soja <3
Du pratade med: Mamma
Du msn: Jag har inte MSN
Du kramade: Soja <3
Du skällde på: Lisa

SENAST:

Skrattade: Idag
Grät: Idag
Filmen: Man on fire
Tuggade tuggummi: Det var längesen...
Drog ett skämt: Idag
Sjöng en sång: Igår

VAR ÄR DU:

Vad ser man utanför ditt fönster: Vadå mitt fönster?
Lyssnar du på musik just nu: Nope
Vad har du på dig: Pyjamas och fleece, hehe ;)
Vad är det på din musmatta: Den är bara svart

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback