Onsdag

Hej alla :)

Nu har jag kommit hem från skolan! Ganska kort dag idag :) Nu sitter jag här, ska alldeles strax äta lite mellis och sen ska jag sätta mig ner och plugga järnet till svenska-provet. Självklart ska det lyssnas lite på Kelly under tiden ;) Nu är det verkligen inte långt kvar till konserten. Åh, jag längtar så sjukt mycket! Förlåt, om det blir lite mycket Kelly här i bloggen just nu men det är ju liksom det mitt liv handlar om just nu :) Ikväll blir det dans med Julia och Rebecca. Trevligt! Imorgon ska jag och girlsen (utom Sofia <3) på konfaträff i 2 timmar. Jag hoppas det är kul. Egentligen har jag verkligen ingen tid till att gå på det. Måste både plugga och fixa till konserten imorgon, men jag kan ju inte svika Jesus & co ;P Men nu ska jag gå,

Pusselipuss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback