The Moon Day

Hallå hallå ;)

Idag är det måndag (som ni kanske vet) och jag var tillbaka på bokhandlen. Det var faktiskt ganska kul idag :) Men en sak som inte var så kul var att jag och Sofia fick prismärka om exakt 204 ex av Stieg Larssons bok "Luftslottet som sprängdes". Och det jobbiga var att böckerna som kostade 98:- bara skulle prismärkas om med andra prislappar, men det skulle liksom fortfarande vara samma pris... Onödigt, tycker jag. Efter praon (och jag, R och S:s dagliga besök på donken för köp av glass eller paj) åkte jag till dansskolan och lämnade pengarna till tävlingsdans-tröjan :) Hon sa att vi kunde hämta dem redan i helgen, roligt! Sen åkte jag hem, läste FRIDA, spelade basket med grannarna och åt middag. Nu sitter jag här och snart ska jag och Jossa ha ett litet hemmagjort danspass och kolla på American Idol tillsammans. Mysigt <3 Imorgon ska jag och J åka till stan och svulla Ben&Jerry-glass. Det är nämligen gratis B&J-glass över hela världen imorgon! Det får verkligen inte missas... Men nu ska jag ringa Jossa!

Pusselipuss <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du och rebs kommer väl in till stan när ni har slutat så ses vi allihopa? Det trodde jag :) Jag vill också svulla glass! ;)
pusspuss

Datum: 2008-04-28 | Klockan: 20:55:25
URL: http://soffliz.blogg.se
Postat av: Rebecca

Ja, jag vill också hänga med!

Datum: 2008-04-28 | Klockan: 21:01:53
URL: http://rebecca22.blogg.se
Postat av: Agnes

ja, men det är klart att vi ses allihop :) det blir skitkul!

Datum: 2008-04-28 | Klockan: 22:09:40
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback