Uppdatera...


Hm, jag känner att jag bara måste skriva i alla fall ETT inlägg idag, haha.
Vadå bloggpress? Nä, men skämt och sido. Idag har det verkligen inte hänt någonting. Det mest händelserika var nog att jag åkte till Brommaplan och lämnade tillbaka en hyrfilm (Omen) och köpte en McFlurry för 10 spänn på McDonalds... Intressant, right? XD Ikväll ska jag bara slappa och kolla på filmen "Helenes små underverk" som går på fyran halv tio, tror jag. Den verkar riktigt bra, och dessutom är ju Kate Hudson med i den. Hon är så sjukt perfekt *avis* Älskar hennes hår! Hoppas ni mår bra, kramar <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar Helens små underverk

Datum: 2008-04-19 | Klockan: 21:15:47
Postat av: Elin

Fett mysigt:) Ibland kan det ju vara skönt med en slappdag, det behöver alla någon gång:) ha det så kul ikväll gullet

Datum: 2008-04-19 | Klockan: 21:28:30
URL: http://elinsjogrens.blogg.se
Postat av: Agnes

Hihi japp :) ha det bra!

Datum: 2008-04-20 | Klockan: 10:15:32
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback