080808

Det har varit en riktigt mysig dag med tjejerna idag <3 Jag och tjejerna drog till Gärdet för att se vattenkriget som vi trodde började klockan tre. Men där stod vi och väntade till typ klockan fyra och inte ens då började det. För då skulle vi promenera typ en mil till någon annan äng. Så där traskade vi på och våra skor blev genomblöta och allt. Sen kom vi äntligen fram och alla röda (lag syd, som var typ dubbelt så många som lag nord) hade ställt upp sig med flagga och allt. Sen fick alla syn på de blåa (lag nord) som typ stod i något hus eller nåt så då kutade alla dit och sen började vattenkriget. De röda var överlägset bäst och tog över huset, slängde bort de blåas flagga och motade tillbaka dem. Sen så började de skrika så vi antog att de hade vunnit (men vi orkade ändå inte kolla mer) så vi tog en smockfull buss till Kungsan och där gick vi runt en stund. Jag och Jossa köpte I love 08-tröjor och sen kom Sofia och joina oss också och köpte en t-shirt hon med ;) Sen gick vi lite i Gallerian och sen var vi så trötta så vi drog till Donken och jag och Julia åt lite och Sofia och Jossa åkte hem. Sen gick jag och Julia och köpte latte och lekte coola på tunnelbanan, haha ;D Nu ska jag dega framför någon film, är helt sjukt trött i fötterna... Puss <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback