Dagens

Dagens outfit: Mjukisbyxor, t-shirt och munkjacka :)
Dagens låt: Does your mother know - Mamma Mia <3
Dagens dusch: Nyss
Dagens frisyr: Knut
Dagens smink: Inget alls, helt natural ;)
Dagens händelse: Inget speciellt ännu...
Dagens planer: Till optikern och städa, städa, städa :/
Dagens vill ha: Solsken och 30 grader :)
Dagens saknad: Lilla kattungen! Jag vill att hon ska komma NU!
Dagens drog: Min älskling Harry <3
Dagens tråkigaste: Att jag flagnar! Hejdå nyansskillnad...
Dagens roligaste: Lisa och hennes galna kompisar
Dagens finaste: Klara, älskar dig, gumman <3
Dagens måste: Städa på mitt rum!
Dagens dricka: Tea, of course :)
Dagens köp: Snart så har man köpt nya linser
Dagens mat: Har bara ätit frukost än så länge...
Dagens sjuka: Tråkighet :P
Dagens kärlek: Vännerna, älskar er <3
Dagens mående: Trött och tråkig men inte sjuk.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback