Kung Fu Panda

Just det, jag glömde ju berätta om Kung Fu Panda igår. Jag, Berit och alla bäbisar var ju och kollade på den igår och den var faktiskt riktigt rolig! :) Väldigt söt film <3 Jag hade det väldigt mysigt med vännerna igår. Vi kollade på lite roliga filmer, skrattade, flummade och smsade... Sen när vi vaknade så kollade vi först på sommarlovsmorgon (haha) och sen åt vi frukost. Efter det gick de andra hem och käkade lunch och sen åkte vi till stan och gick runt där litegrann och fikade och så. Mysigt <3 Sen åkte jag, Rebecca och Julia och kollade på showcase-lägrets uppvisning. Sanna, Elin och Bea sjöng solo och de sjöng superfint! Så duktiga :) Sen åkte jag hem och åt middag och snart kanske jag ska gå över till grannarna och leka med Sofia och Filippa, haha. Vi får se hur det blir. Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Klara

guud va mysigt!

vi måste ju ses snart, när

kan isåfall du :)?

puss puss <3

Datum: 2008-08-16 | Klockan: 11:25:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback