Tisdag

HEJ :)

Idag så har vi varit på IKEA och som vanligt när jag där så blir jag jätteinspirerad och vill bara göra om mitt rum. Men eftersom vi ska bygga ut snart (om typ ett år men ändå) så ska jag äntligen få flytta ner i källaren. Och då ska vi göra om hela rummet! :) Jag tror att jag vill ha en fondvägg, precis som i mitt rum som jag har nu, men jag vet inte vilken färg jag vill ha. I alla fall inte blått för det har jag tröttnat på. Kanske rött eller rosa... Men vi får se! Det är ju långt kvar... Anyways, ikväll ska vi åka och kolla på vår lilla kattunge som kommer hem till oss i början av september. Ska bli jätteroligt att äntligen få se henne <3 Då blir det kanske lite enklare att bestämma namn sen också... Men nu ska jag rensa böcker på mitt rum.

Pussar <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback