I <3 DARIN

SIGNERINGEN I ÅHLÉNS CITY 5/12-08 <3


Vi åkte till stan direkt efter skolan så vi kom dit vid halv fyra. Då satte vi oss och köade och Sofia gick och köpte juice och godis till oss <3 Sen när klockan började närma sig fem släppte de fram alla lite längre fram så då ställde vi oss upp. Sen blev det lite strul med skivköp så vi var tvungna att köpa skivorna en gång till så nu har jag alltså två Flashbacks här hemma :)

Sen när signeringen började tog det inte lång tid innan vi fick komma fram. Vi fick också varsin affisch eftersom vi var bland de första i kön. När vi kom fram till bordet där Darin satt sa vi först hej och han började signera våra Flashback-skivor. Sen blev det lite tyst så jag ba: "Du var jättebra i fredags!" och han ba: "Öh... tack!" Sen signerade han alla våra DVD:er och våra Break the news-skivor och mitt råkade bli lite utkladdat när Darin liksom föste fram allt till oss men det gör inget för nu har jag liksom Darins fingeravtryck på min skiva :D


Sen pratade vi lite mer. Han ba: "Har ni hunnit lyssna på skivan?" och vi ba: "Jaaa, såklart!" och han ba: "Vilka är era favoritlåtar?" o.s.v. Sen gav vi honom vår lilla present, en strut med godis :) Han ba: "Tack så mycket!" och sen tänkte vi gå men jag ba: "Kan vi ta kort tillsammans?" så sen tog Sofia kort på mig och Darin men det blev suddigt så jag fick ta om sen efter Rebecca och Sofia hade fotats med honom.

Sen sa vi tack och gick därifrån överlyckliga! Vi tog typ lång tid på oss och alla vakter var jätteirriterade men Darin var hur gullig som helst <3 Han är verkligen snäll mot sina fans! Vakterna var verkligen sura och man fick typ inte stå och kolla för då var man tydligen i vägen för folk som gick där så vi gick till Donken istället och jag och Rebecca tog varsin cheeseburgare till middag ;)


Sen gick vi tillbaka till signeringen och stod och kollade på Darin en stund. Sen fick jag en snilleblixt och ba: "Men vi kan ju gå fram igen och få våra affischer signerade!" och eftersom kön var jättekort (det var typ i slutet av signeringen) så gick vi och ställde oss där och kom fram ganska fort igen. Först signerade han Rebeccas affisch, sen Sofias och sen min. Han frågade vad vi hette och när vi sa våra namn, han ba: "Just det, just det!" SÖTO <3 På affischerna skrev han "Till Agnes kram Darin :) U ROCK!" Så himla fint <3 Tack Darin!

När signeringen var slut gick Darin iväg med typ fem livvakter och vi följde efter så gott det gick men vi kom fram till att hans bil nog stod inne i garaget och dit fick man ju inte gå så vi gick tillbaka till tunnelbanan och jag och Rebecca åkte till dansen och var galna :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback