The Voice med Darin

ONSDAGEN 10/12-08 <3

Waa, på tisdagen förra veckan fick jag veta att jag hade vunnit biljetter till Jason's Backstage Crib med Darin på The Voice. Och igår var jag där! Det var helt underbart att få träffa Darin på det här sättet, när man inte har bråttom för att andra väntar på sin tur eller på konserter där man är långt ifrån varandra... Nu var det liksom kontakt! Men vi tar allt från början...

Först fick vi som vunnit sitta och vänta ett tag i receptionen. Sen kom en kille som jobbade där som vi kan kalla KSJD för att det ska gå lite fortare och tog med oss upp. Vi delade upp oss i två grupper och jag och sex andra tjejer fick börja att gå in i studion. Jason (programledaren) började med att ställa lite frågor till Darin och sen så sa han: "Vi har ju en massa tjejer här inne så ja, ni kan ju ställa lite frågor" typ, så då gjorde vi det :) Jag ställde bara en fråga som var: "Är du känd i Kurdistan?" och han ba: "Asså jag vet inte. De kanske känner igen mitt namn men de skulle nog inte känna igen mig om jag gick ute på gatan där liksom. Men jag har ingen aning faktiskt!" typ haha :) Söt <3

Sen så fick han massa andra frågor och sen sa Jason: "Men kan vi inte får höra ett smakprov från skivan?" och Darin ba: "Men vilken låt ska jag sjunga då?" till oss fans och jag ba: "Seasons Fly!" för jag fick värsta rycket och ville jättegärna höra den live haha XD Han ba: "Seasons Fly?" och jag ba: "Jaaa!" och sen sjöng han den hur fint som helst a capella. Oh my god vad fint det var <3

Sen var det den andra gruppens tur så då fick vi andra gå och sätta oss i värsta soffgruppen där det fanns massa chips, popcorn, pepparkakor, julmust, cola och allt möjligt gott :) Efter en stund kom Darin och den andra gruppen. KSJD tog fram en stol åt Darin och ba: "Du kan sitta här" men han ba: "Nej, men jag behöver nog ett bord om jag ska signera..." så gick han och tänkte sätta sig vid ett bord BREDVID MIG men KSJD ba: "Nej nej, jag fixar ett bord" och så tog han med sig ett bord och ställde bredvid stolen så Darin satte sig där istället och började signera Flashback-skivor till alla <3

När han skulle signera min skiva. Han ba: "Vad heter du?". Jag ba: "Agnes och han ba: "Just det" typ XD Aaaah... Wow, när man fick ögonkontakt alltså... man tror att man ska dö typ! Sen satt vi och snackade rätt länge och några ställde frågor till Darin och så. Sen kom vi in på varför han började i Lilla Akademien och så så jag frågade vad han hade för slutpoäng i nian och han ba: "Typ trehundra-någonting". Wow, Darin var en duktig pojke, hehe ;)<3

Sen fick alla ta kort med Darin men min kamerajävel typ dog så jag fick ta med mobilen istället. Kort kommer snart, jag lovar! Jag fick alltså komma fram till Darin och ta kort två gånger <3 Sen var det nån som ba: "Kan du inte sjunga nåt för oss?" och han ba: "Okej" och sen sjöng han Road Trip hur fint som helst! :') Sen var det dags för Darin att gå för han skulle på dansrep men KSJD sa att alla skulle få en sista kram och jag stod typ närmast Darin då så jag fick första kramen och jag ba: "Tack så mycket" och han ba "Ja, ha det bra" och jag ba: "Du med" och sen gick Darin när han hade kramat alla.

Så då gick jag och plockade ihop mina saker och gick ner och satte mig i receptionen eftersom jag skulle vänta på pappa en stund och inte ville stå ute i regnet som alla andra tjejerna. Sen när jag sitter och pratar i telefon med mamma kommer plötsligt Darin och hans chef typ genom snurrgrejen och när går förbi mig som sitter i en soffa så får Darin syn på mig och ler och ba: "Hejdå, ha det så bra" och jag ba: "Hejdå, detsamma" typ eller nåt. Waa, han sa det BARA TILL MIG! Sen går han ut och vinkar hejdå till alla de andra och går och sätter sig i en taxi och åker iväg.

En underbar kväll. Tack så himla mycket The Voice för att ni ordnade världens bästa tävling! <3


Kommentarer
Postat av: josefine

aah, låter som det var hur kul som helst! <3

Datum: 2008-12-11 | Klockan: 17:16:26
URL: http://joosefiines.blogg.se/
Postat av: Agnes {enoimreh}

Jaa det var det verkligen!! :D <3

Datum: 2008-12-11 | Klockan: 18:05:15
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag var ju oxå där :D Det var BÄST!!! :D

ska vi byta bilder? om du har några? ;) kram!

Emilia[email protected]

Datum: 2008-12-25 | Klockan: 22:11:28
Postat av: Agnes {enoimreh}

aa verkligen ;)

fick typ inga bra bilder eftersom min kamera dog men jag tog några med mobilen... kram <3

Datum: 2008-12-26 | Klockan: 20:41:57
URL: http://enoimreh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback