Åre dag 3

Hej!

Vi gick upp och åt som vanligt frukost i matsalen. Gott var det ;) Sen klädde vi på oss skidkläderna och åkte bil till Ullådalen. Där åkte vi hela förmiddagen. Sedan åt vi våfflor och värmde mina frusna tår i en värmestuga. När vi var mätta och varma igen åkte vi upp med liften och åkte ner i Rödkullen. Där åkte vi några backar innan vi åkte tillbaka till Ullådalen för några sista åk. Vi fikade mitt i backen och solen sken :) Det var fett mysigt! Efter det packade vi ihop våra saker i bilen och åkte hem till pensionatet. Där myste vi framför brasan med lite chips och coca cola J Sen duschade och bastade jag, mamma och Lisa och fixade oss lite. Vid sex någon gång åkte vi till Tegetornet, en restaurang, där vi åt middag tillsammans med familjen A och en annan familj. Sen åkte vi hem igen och innan jag gick och lade mig slog jag rekord på quadrapop: 1 MILJON! :D

Snöiga hälsningar
Agnes <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback