Studiebesök på Sony BMG

Hej allihopa!

Idag var det ingen skola eftersom alla ska på studiebesök och jobba med sina företagspresentationer. Jag gick upp ganska sent, åt frukost och gjorde iordning mig och sen gick jag och Sofia hem till Rebecca för att börja med powerpointen. Vid halv tolv åt vi en jättegod lunch, köttbullsmackor och till efterrätt jättestora kanelbullar och varm choklad med vispgrädde och kanel :) Det var gott det! Sen rullade vi iväg (eftersom vi var så mätta och tjocka) till tunnelbanan och åkte in till stan. Vi gick runt lite på H&M en stund och sen klockan ett gick vi till Sony BMG:s kontor.

Vi fick vänta en stund innan Nina (hon som "guidade" oss) kom men det gick ingen nöd på oss. Vi dreglade över alla affischer och guldskivor med Darin <3 Sen när hon kom visade hon oss runt på det supercoola och moderna kontoret. Det var jättestort och fint :) Efter det gick vi till hennes kontor och ställde några frågor till henne och sen tog vi några kort på stället. Det var jätteroligt att vara där! Psst, vi såg Daniel i Idoljuryn ;) Sen åkte vi hem och gjorde färdigt vår presentation och kollade på några Darinklipp på YouTube. Han är så söt <3 Nu har jag precis skrivit klart mitt CV och personliga brev till imorgon och snart ska jag hem till Sofia för att kolla på Gossip girl. Det blir mysigt!

Good bye :) 

Ps. Glöm inte att kommentera inlägget nedanför! Jag blir jätteglad om du berättar vad du tycker om min blogg...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback