Tjejsnack v 8

BÄSTA / VÄRSTA

Ämnet kommer från Linda Strömbladh


♥ Minnet?

Det går inte att bara säga ETT bra minne. Alla mysiga stunder med vännerna, sommarloven, julaftnar, det finns så många fina minnen. Ett av de värsta minnen jag har är när jag råkade tappa bort min väska på tunnelbanan. Där i låg min mobil, nycklar och plånbok. Som tur var fick jag tillbaka den, men jag grät floder!

♥ Resan?

Oj, oj, oj. Alla sommarresorna med polarna har varit UNDERBARA. Den bästa resan med familjen är nog ändå Teneriffa, Malta eller Kap Verde :) Jag kan inte komma på någon värsta resa.

♥ Maträtten?

Den godaste maträtten är, och håll i er nu, oxfilé med bearnesås (jag lär mig aldrig hur det stavas) och tjocka pommes frites/potatisklyftor, men tacos är också gott. Den äckligaste maten är helt klart lappskojs. Blä!

♥ Köpet?

Det bästa köpet måste vara mina Lee-jeans som jag har haft i flera år nu. De är snygga, sköna och sitter perfekt! Annars var alla Harry Potter-böckerna mina bästa "sakköp". De värsta köpet var nog min svarta jacka från KappAhl som jag har använt typ två gånger och som jag inte tycker om längre.

♥ Egenskapen hos en vän?

Det viktigaste och den bästa egenskapen hos en kompis är nog att man ska vara lojal. Inte ljuga, inte svika, inte snacka skit bakom ryggen. Vara en bra kompis. Sen skadar det ju inte om man är snäll, rolig och omtänksam heller... Den värsta egenskapen får väl vara illojal dårå... :P



Det här var nog det längsta tjejsnack jag någonsin har skrivit!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback