Vad tycker ni om min blogg?

Jag tänkte fråga er läsare (även om ni inte är så vansinnigt många :P) några frågor om min blogg. Jag tycker att det skulle vara kul att veta lite vad ni tycker, så svara gärna på frågorna (eller någon utav dem) här bland kommentarerna så blir jag jätteglad. Sen ska jag försöka göra bloggen bättre utifrån era kommentarer.

1. Vad är bra respektive dåligt med bloggen?

2. Vad vill du att jag skriver mer respektive mindre om?

3. Är det något annat som du vill tycka eller tänka till om angående min blogg?

Alla synpunkter är välkomna så kommentera NU :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

1. Vad är bra respektive dåligt med bloggen?
Svar: Det är jättebra att du skriver ganska ofta och det är roligt att läsa vad du har gjort på dagen (även fast det du gjorde inte var jättekul). Det är jättekul med bilder också!

2. Vad vill du att jag skriver mer respektive mindre om?
Svar: Skriv gärna mer om vad du har gjort och roliga kommentarer som nån har sagt eller nåt annat kul :) Jag kan tyvärr inte komma på något som du ska skriva mindre om för jag kommer inte på något.

3. Är det något annat som du vill tycka eller tänka till om angående min blogg?
Svar: Den är jättebra! Varierad och så, det är kul :) Lägg gärna ut fler bilder och skriv gärna ännu oftare än du gör för det är så roligt att läsa!

puss&kram, älskar dej från en trött sofia.

Datum: 2008-02-18 | Klockan: 21:36:14
URL: http://soffliz.blogg.se
Postat av: josiee

jättefin blogg! Sov gott!!:)

Datum: 2008-02-18 | Klockan: 23:05:32
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Sweet 16´s

Jag gör en liten undersökningpå min blogg:
Va tycker du om cocoo.se? Är de en sida du besökt?

Datum: 2008-02-19 | Klockan: 17:10:14
URL: http://performance.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback