Första inlägget 2008

HEJ 2008!

Vad konstigt det känns att skriva 2008! Åh, jag är så glad att 2007 är slut! Jag gillar när det blir ett nytt år: nytt år = nya chanser :) Det känns som att det här året kommer bli riktigt, riktigt bra! När jag tänker på allt som jag ska göra det här året så blir jag så himla glad inombords :D Först Kelly Clarkson-konserten den 11 april. Det kommer bli så jävla grymt! Sen så ska jag och familjen åka till Paris i vår. Det ska bli jätemysigt! Jag har ju aldrig varit i Frankrike så det ska bli jättehäftigt att äntligen få komma dit och höra alla prata franska och sitta på caféer och sånt där :) Sen är det såklart sommaren. Det är verkligen något speciellt med somrarna, särskilt nu. Och nu är det tredje (oj, är det redan tredje?) S.I.S-sommaren och jag känner på mig att det kommer bli minst lika bra som förra året! Och så ska ju fyra av fem på konfaläger i början på sommaren. Det kommer bli så himla kul! Sen så ska alla fem  ut och segla med vår segelbåt, förhoppningsvis ;P Och allt det här är ju bara några av alla saker som jag ska och vill göra i år! Jag tror att det här året kommer bli det bästa på länge! Jag är så glad att jag har så sjukt bra och underbara vänner och att jag har en familj som jag älskar och som älskar mig. Och så är jag glad för att vi äntligen har köpt en liten kattunge och för att 2008 äntligen är här!

HEJDÅ 2007!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hejhej!
Du hamnade i min RSSläsare nu :) Ha en go start på 2008!

Datum: 2008-01-02 | Klockan: 12:46:00
URL: http://mrvlous.com
Postat av: Agnes

hej :) tack, detsamma!

Datum: 2008-01-02 | Klockan: 13:09:40
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback