Helgen :)

Förlåt för att jag inte har skrivit på så länge nu, men jag har inte hunnit eller orkat...



Fredagen...
Först var det skola som vanligt men vi fick håltimme på idrotten så vi sköt fram franskan och då slutade vi kl 14 istället för 15.20 :D Efter skolan gick alla hem till sig och hämtade sina sova över-grejer och jag och Julia spelade piano. Sen kom Rebecca och vi åt mellis tillsammans. Efter det kom Sofia och Jossa också och vi gick till ICA, hämtade Julias packning och sen gick vi och åt på pizzerian! Mysigt :) När alla var mätta och glada (utom Julia som mådde dåligt :S) gick vi hem till mig. Vi kollade på två filmer, pimpade shortsen och läste lite ur veckoböckerna!! Det var en trevlig återförening det! :) Sen somnade vi ungefär klockan tre.



Lördagen...
Rebecca och Sofia vaknade tidigt som vanligt så jag var sjukt trött hela dagen. Men vi gick iaf upp och åt frukost, klädde på oss och städade i källaren. Sen gick Jossa och Sofia hem och jag, Rebecca och Julia käkade lunch. Det var gott :) Sen åkte vi till en stan en liten stund och åt supergod glass på Montis <3 Sen åkte vi hem igen och vi åt japansk mat till middag! Det var jättegott fast jag var så trött och hade lite ont i huvudet så jag åt inte så mycket.



Söndagen...
Idag väckte Soja (hon sov hos mig i natt) mig 4.55 :/ Det var värsta ovädret ute och det åskade typ så hon var väl lite rädd! Jag älskar däremot när det regnar och så ute och man ligger i sin säng, för det känns så himla mysigt då, hehe :P Jag lyckades somna om iaf och sen gick jag upp vid tio. Nu har jag suttit vid datorn en stund. Idag måste jag skriva klart min svenska-"uppsats" och så ska vi på släktkalas hos mina kusiner. Det ska bli gott med tårta, hihi :)

Puss och kram <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback