Nytt år - nytt hår

     
Före - Nyårsafton (lockat) - Efter

Färgen ser inte alls ut så på riktigt! Kamerans blixt gör så det blir en helt annan färg :(



Idag var jag och klippte och slingade mitt hår. Jag skulle egentligen ha gjort det igår men det blev inställt. Så då fick jag en ny tid idag klockan tio. Men när vi kom dit så visade det sig att vi hade tid klockan elva istället. Aaarrgg! Hon sa ju tio till mig! Så då åkte jag och mamma till SL-centret vid Fridhemsplan och köpte ett terminskort + till mig. Det är ganska skönt med kort, för då kan man ju åka när som helst och slipper oroa sig för om man har penga o.s.v. Jag och mamma har räknat ut att jag gör slut på två remsor på två-tre veckor. Inte bra... När vi hade köpt det åt mig (det var fett dyrt!) så åkte vi tillbaka till frisersalongen och så slingade hon mitt hår och klippte det. Det tog ungefär två timmar allt som allt. Det blev jättefint! Jag är jättenöjd, och som tur var så klippte hon inte så mycket :D Sen när vi skulle gå så fick jag en kuvertväska av dem för att det hade blivit så mycket krångel med bokningen och så. Den var svart och väldigt fin! Det var ju faktiskt väldigt snällt av dem :)


Den lilla väskan :)

Kommentarer
Postat av: Nina

jättefina lockar!

Datum: 2008-01-07 | Klockan: 02:48:31
URL: http://fashionina.com
Postat av: Agnes

man tackar! :D

Datum: 2008-01-07 | Klockan: 11:28:52
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback