Sun-day

ÅH vilken härlig dag det var idag! Jag vaknade vid halv tio och solen strålade! :) Jag blir så himla glad när det är bra väder, och när det är dåligt väder... ja, då mår jag också dåligt! Men idag var en väldigt fin och solig dag = en glad Agnes ;) Jag har städat mitt rum lite, pluggat (tyvärr) och skrivit på min deckare. Det är faktiskt jättekul att skriva den! Men det jobbiga är att man måste kunna hela historien utantill så man kan skriva ner den på två timmar på fredag. :/ Imorgon har vi engelskaprov, jag har inte pluggat så mycket... så vi får se hur det går med det! På onsdag har vi matteläxa och på fredag är det som sagt deckarskrivning i miniaulan :S

Min moster Charlotte och hennes man Janne var precis här på fika! Det var roligt att träffa dem igen. Hennes mage har blivit så himla stor nu! Bebisen förväntas komma den 19 februari :) Så nu är det inte så långt kvar tills jag får en liten kusin <3 Ska bli så mysigt! Vi åt i alla fall semlor (gott) och så gick vi igenom massa gamla bebiskläder för att kolla om hon ville ha några och så... Alltså, bebisstrumpor, finns det något sötare? ^^ Men nu ska jag fortsätta skriva på "Iskall" (min deckare)... Spännande :P

Sunny love
/Agnes <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback