Imorgon åker vi!

Hej allihopa!


Har ni haft en trevlig dag? :) Det har jag! Jag vaknade vid halv tolv (och det är jättekonstigt för jag går liksom och lägger mig tidigt men ändå vaknar jag sent!) och då gick jag upp och käkade fil och flingor. Sen satt jag vid datorn ett tag. Efter det åt jag mellis och sen städade jag mitt rum och packade inför seglingen. Sen kom resten av familjen hem och jag åkte till Vällingby en snabbis och köpte ett par solglasögon från H&M. Mina förra har ju försvunnit :( Well, well, de nya kostade bara åttio spänn så ;) När jag kom hem igen åt vi en jättegod middag (kycklingspett, tsatsiki, ris och cider). Efter maten kollade jag på Jönssonligan. Dynamit-Harry bor ju på vår gata :) Nu har jag också laddat in bilder i datorn och musik i mobilen. Imorgon åker vi ut och seglar i en vecka. Vi kanske ska till Gotska sandön bland annat... Ska bli kul! Jag kommer ju inte kunna blogga från båten så det blir en till bloggpaus är jag rädd... Hoppas ni har en mysig kväll,

Pussar / Agnes ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback