Jag är i Grebbestad

Tjoho :)


 

Nu är jag i Grebbestad, vi kom hit igår vid fyratiden. Då åt vi lite snacks, middag, efterrätt och kvällsfika och sen gick vi ner på bryggan och kollade på alla båtar. Det var mysigt <3 Idag åkte vi ut med farmor och farfars båt. Vi åkte till en ö där vi åt lunch (mackor med köttbullar och rödbetssallad) och solade. Sen åkte vi hem igen och på hemvägen fiskade vi lite. Farfar fick tre makrillar och sen köpte farmor några till som vi åt till middag sen. Det var jättegott och till efterrätt fick vi jordgubbar och vaniljglass. Mums! Efter maten gick jag och familjen ner på bryggan igen. Vi kollade i några affärer, bla Sportshopen där jag och Lisa fick varsin vind- och regnjacka. Jag fick en ljusrosa och Lisa fick en blå. De är fett snygga hihi :) Nu ska jag nog spela lite kort och sen ska jag kolla på "Grattis Victoria" på TV. Förresten kan jag blogga hela den här veckan. Vi ses...


Kramar <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback