Mamma Mia!

 


Nu har vi precis varit och sett Mamma Mia - the Movie och gud vad bra den var!

 

Jag är helt uppspelt haha :) Det blir jag alltid efter att jag har sett en superbra film. Åh, jag älskar redan Mamma Mia jättemycket! Den är absolut en av mina favoritfilmer <3 Åh, den var verkligen alldeles fantastisk jättebra! Alla sånger, danser och alla duktiga skådespelare... det var verkligen glädje i varje sekund! Jag bara satt med ett leende klistrat över ansiktet under hela filmen och jag skrattade hysteriskt hela tiden :) Den var verkligen jätterolig! Jag har sett musikalen här i Sverige också men jag tycker nästan att filmen är bättre asså... Jag rekommenderar den verkligen, så om du funderar på att sen den - DO IT! Du kommer inte att bli besviken ;) Åh, nu ska jag lyssna på ABBA! Kram <3

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Ha en bra helg! :)

Kram.

Datum: 2008-07-19 | Klockan: 12:48:30
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Den filmen är helt underbar! :)

Datum: 2008-07-22 | Klockan: 17:29:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback