Tisdag

HEJ!

Idag är det inte så vackert väder utomhus, tyvärr... Det är molnigt och grått :S Idag har jag inte hunnit med så mycket än. Jag och farmor har varit och handlat tillsammans. Jag köpte läsk, chips och godis och farmor köpte bröd, potatis och sånt. Hehe XD Klockan kvart över tre ska jag gå och klippa mig hos en frisör här i Grebbestad. Salongen heter Prince och jag har klippt mig där två gånger förut. De är jätteduktiga :) Jag är ändå lite nervös för jag vill verkligen inte att de ska klippa så mycket. Jag försöker ju spara till jättelångt hår <3 Anyways, efter middagen ikväll ska vi gå på Diggiloo i Tanums strand. Det ska bli jätteroligt, framförallt för att Molly Sandén är med! Jag tycker att hon är jätteduktig på att sjunga. Jag och Jossa ska ju gå på Diggiloo här i Stockholm på Ulriksdals slott också den 15 augusti. Wihi :D Men nu sa vi strax äta lunch. Jag skriver mer ikväll eller imorgon.

Kramar <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback