Invigningen och Grönan '08

Heeej!


Jag har precis upplevt två av de roligaste dagarna i mitt liv! I torsdags var det invigningsfest med systrarna <3 Det var jättemysigt och nu är allt bestämt med Shortsen och det... Det kommer bli en fantastisk sommar! Igår var vi på Gröna Lund. Vi hade det skitkul och åkte massa grejer flera gånger. Jag åkte Extreme tre gånger, Pop-Expressen fyra och så gick jag och Sofia Spökhuset :S Haha, det var läskigt det! Sen åkte vi typ allt annat som finns på Grönan också. Vi åt varsin våffla runt två och på kvällen käkade vi middag. Det blev langos såklart, så grymt gott! :D Sen träffade vi Jossa där också <3 Synd att hon inte kunde åka något! Vi kollade också lite på Markoolioo och sen fick vi hans autograf. Coolt, va? ^^ Vi sjöng nationalsången och flummade runt lite allmänt. Världens bästa dag! Kram på er för att det blev så lyckat. Älskar er, tjejer <3

Puss&Kram

Ps. Bilder och sånt kommer på hemsidan, så kolla in den snart!

Kommentarer
Postat av: sanna

hemsidan? ;)

Datum: 2008-06-07 | Klockan: 20:16:51
URL: http://atsannas.blogg.se/
Postat av: Agnes {enoimreh}

testelitest

Datum: 2008-06-08 | Klockan: 20:22:23
URL: http://enoimreh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback