Måndag

Hej hej!

Idag är första dagen på sista veckan! Ska bli så otroligt skönt med sommarlov... Idag har vi inte gjort så mycket i skolan. Först hade vi mentor och då fick vi städa skåpen, lämna tillbaka böcker, visa nycklar m.m. Sen hade vi svenska och då hade vi betygssnack. Jag fick MVG- men som tur är så syns ju inte minuset på betygen ;) Sen hade vi SO och då fick vi kolla på film och vara utomhus. Efter det var det lunch och sen var det niornas fotbollsmatch mot lärarna. Men man fick gå om man ville, så det gjorde vi. Jag och alla vännerna åkte till Vällingby där jag bytte mina ballerinaskor mot ett annat par. Jag kan visa dem sen... Jag lade också undan två plagg på Gina Tricot som mamma ska köpa när hon åker dit. Dem får ni också se ikväll!

Pussar <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback