Mysig måndag


Det har varit en jätterolig dag idag!
Först gick jag upp, duschade, tvättade håret, åt lite frukost och fixade mig. Sen åkte jag, Jossa och Rebecca till Brommplan där vi mötte upp massa konfapolare. Sen åkte vi till Coffeehouse by George vid Alviks torg och åt lite lunch och fikade. Det var mysigt <3 Sen åkte alla hem till sig och på MSN bestämde vi vilken film vi skulle se ikväll. Tillslut kom vi fram till Step Up 2. Så typ en halvtimme senare (efter lite "middag") åkte vi in till stan och köpte biljettter, godis, läsk och sånt. Filmen var verkligen jättebra! Jag blir så himla glad när jag ser folk som är så sjukt bra på att dansa. Jag vill bara hoppa upp och vara med men samtidigt vet jag ju att jag inte kan dansa som de... Åh, jag vill också kunna! Alla var så jävla grymma, jag dog... Men jag rekommenderar den filmen jättemycket, särskilt till såna som gillar dans <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback