Torsdag

Hej allihopa!

Idag har jag varit på konfirmationsgudstjänstövning (världens längsta ord?) i kyrkan. Det var ganska roligt och vi var bara där i typ två timmar :) Sen åkte vi hem igen och käkade lunch och läste Gossip girl 8. Den är jättebra <3 Sen ringde Rebbs och Julls och frågade om jag ville hänga med dem på picnic, men jag hade inget att bjuda på så jag bakade en sockerkaka och sen gick jag till ängen där de satt. Där satt vi i skuggan och åt jordgubbar, sockerkaka, körsbär, kakor och drack saft och läsk. Det var mysigt det <3 Sen gick vi hem till mig och åt mer sockerkaka och hade det tråkigt. Sen ick de hem och jag  gick in på datorn och chattade med alla konfapolarna på MSN. Jag saknar dem redan <3 På söndag är det konfirmation. Det ska bli kul :) Men nu ska jag först äta middag, det blir köttfärssås med spaghetti.

Kramis <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

Datum: 2008-06-26 | Klockan: 18:33:22
URL: http://wlisa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback