Tuesday

Idag var den allra sista skoldagen i åttan. Trevligt va? ;) På förmiddagen kollade vi på filmen "Holes" och efter lunchen hade vi 6-kamp på en äng med hela arbetslaget. De olika grenarna var: kasta vattenballong, norsk karaoke, äta kex och vissla, norsk fylla, fånga flygande vattenburk och äta jordgubbssnören. Hoppas vår mentorsgrupp vann :) Imorgon är det skolavslutning och det ska bli så himla skönt... Gud, vad jag har längtat! Så ikväll ska jag fixa mig lite, dvs. duscha, tvätta håret och måla naglarna. Ni får se hur jag ser ut imorgon, jag lägger ut en bild på bloggen. KRAM <3


Kommentarer
Postat av: klara

agnes guudh va du e duktig!

sluta ni skolan idag!? va lyxigt vi slutar på torsdag,, :( hehe puss <3

Datum: 2008-06-10 | Klockan: 19:16:15
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: Agnes

haha neeej tyvärr! det är imorgon, men det är bara en timme typ så det tycker inte jag räknas som en skoldag ;)

Datum: 2008-06-10 | Klockan: 20:24:37
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: elinår

våran mentorsgrupp vann:D:D

Datum: 2008-06-11 | Klockan: 12:09:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback