Ego-lista

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma
3. Hur lång är du? 162,5 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Atlantis 2 XD
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Rebecca <3
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hihi(a)<3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta <3
10. När såg du senast din mamma? Typ en minut sen
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du i dag? Sov inte så mycket över huvud taget
13. Vilken är din favoritjulsång? Hm... vet inte!
14. Vilken är din favoritplats? Hemma :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Just nu: en iskall blåsig bergstopp
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag har flyttat hemifrån och att jag mår bra och har kvar mina gamla vänner <3 Sen kanske jag har något jobb eller pluggar.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Vet inte :)
19. Hur stor är din säng? Vanlig storlek, hehe
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har två stationära och två bärbara som fungerar alltså 8)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover i pyjamas eller nattlinne
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Sthlm :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? På sommaren: barfota. På vintern: strumpor & skor.
26. Är du social? Ibland haha...
27. Vilken är din favoritglass? Det är lite olika.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Älskar alla efterrätter onyttig som jag är ;)
29. Tycker du om kinamat? Ja det gör jag väl!
30. Tycker du om kaffe? Nope.
31. Vad dricker du till frukost? Té <3
32. Sover du på någon särskild sida? Nae...
33. Kan du spela poker? Lite halvt :P
34. Tycker du om att mysa/kela? Japp :)
35. Är du en beroendemänniska? Med vissa saker kanske.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en på min dans :)
37. Vill du ha barn? Ja någon gång i framtiden!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan jag väl ganska bra och pyttelite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smycken, smink, parfymer, skor, väskor m.m.
42. Äger du dyrbara smycken? Nej, typ inte!
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu är det nog Gossip girl. Annars gillar jag Idol och Heroes också.
44. Kan du rulla med tungan? Huh?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga på sitt sätt :D
46. Sover du med gosedjur? Bara när jag är skithungrig eller har ont i magen :)
47. Vad har du för ringsignal? Unibet Petter haha XD
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, Lisa ärver ganska mycket av mina gamla kläder.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tröja som ligger på golvet
50. Flirtar du mycket? Neeej!
51. Kan du byta olja på bilen? Hehe nej det tror jag inte!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag kör inte bil
53. Vilken var den senaste boken du läste? "Gossip girl - Det som passar mig" av Cecily von Ziegesar
54. Läser du dagstidningen? Mm ibland :)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Jag prenumerar på FRIDA!
56. Dansar du i bilen? Nej det verkar lite komplicerat...
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Det var nog RIX FM...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hm, ingen aning
59. När var du i kyrkan senast? För några veckor sedan.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jag går i högstadiet just nu och jag vill inte nämna några namn!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ en natt haha XD
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mamma och pappa som hämtar massa grejer och passar upp på mig nu när jag är sjuk <3 :(


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback