Saturday

Hej allihopa!

image651

Idag vaknade jag vid sju av att Soja hoppade runt i min säng. Klockan åtta slutade hon vara galen och jag fick sova ifred i några timmar till. Sen gick jag upp och kollade några bloggar och pratade med Jossa och Sofia i telefonen. Vi bestämde lite för ikväll och så... Sen åt vi lunch (jag åt ingen frukost). Det blev grönsakssoppa och toast. Mums! Efter lunchen gick vi ut med Soja i koppel. Hon har aldrig varit ute förut, eller bara när hon lyckasts smita ut genom dörren i några sekunder, så hon tyckte såklart att det var jättekul och spännande. Hon hoppade runt (hon sprang inte, hon studsade, haha) och nosade på allting. Supersöt <3 Sen började det hagla eller nåt så vi gick in igen.


Nu har jag duschat och tvättat håret och målat fransk manikyr för första gången. Det blev ju sådär, haha XD Snart ska jag och polarna åka och köpa lite grejer till ikväll och lämna tillbaka några hyrfilmer från förra veckan. Sen efter det åker vi hem till Jossa och bakar äppelknyten och efter det går vi hem till mig och lagar middag, kollar på mello och äter fruktsallad (frukt=godis) :) Sen ska ju alla sova över här också, får se hur det ska gå, hela källaren är nämligen full med saker. Men nu har jag babblat på tillräckligt.

Puss o kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback